Home
/
ΠΙΝΑΚΕΣ
/
Στο σπίτι λόγω χιονιού!
ΠΙΝΑΚΕΣ
Στο σπίτι λόγω χιονιού!
IaTriDis
11:41
"Ζέστη και Φώς"
(2000)
Νερομπογιά και πενάκι σε χαρτί. Διαστάσεις 35x50cm.
2 σχόλια:
Δέσποινα
16 Ιανουαρίου 2012 στις 2:54 μ.μ.
Πολύ όμορφο!
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
IaTriDis
17 Ιανουαρίου 2012 στις 4:06 μ.μ.
Σ'ευχαριστώ!
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης ( Atom )
Επικοινωνία
Επικοινωνία
panos_iatridis@yahoo.gr
IaTriDis γελοιογραφίες
IaTriDis portfolio
My facebook page
Θα με βρειτε κι εδω
My youtube channel
Popular Posts
Αναζήτηση
Copyright
Από το
Blogger
.
Πολύ όμορφο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ'ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφή